Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ignorantka

svata pravda, autore

tady mate ilustracni priklad od jiste emigrantky Wendolene, co rada nadava do 'cechacku', jak o tom sam pisete:Re: Re: Re: Re: Re: DiakritikaJasne , mate pravdu, captain cook. A nikdo koho znam v CR mi nepise bez diakritiky, ani by je to nenapadlo. Pravda, obcas je tezke rozlustit text od ceske pisatelky, ale kvuli tomu jsem si poridila email na ceskem seznam.cz. TAke mi je jedno, zda jisty pan Asdarel bude cist muj prispevek ci nikoliv. Proste to neni prakticke si prepinat klavesnici sem a tam, abychom uspokojili chabe ego jistych Cechacku, ze?

0/0
27.2.2009 6:04

ignorantka

Re: svata pravda, autore

19.07.2008 07:56 Wendolene nevhodný příspěvek? vlákno reagovat

0/0
27.2.2009 6:05

Wendolene

Re: svata pravda, autore

No to je primo strasne! Co si to ta Wendolene dovoluje? Kdybyste byla obeznamena s touto diskusi a neprisla ve stylu "po bitve kazdy generalem" , vedela byste, ze jsem na stiznosti o diakritice sama poukazala..

0/0
27.2.2009 17:22

osvetitel

Koukam ze tu debata nejak upada

Tak ji trosku ozivim!:-)Pro Mr. Linharta  _ samozrejmne  ze vyraz na kazdem rohu se nesmi brat doslova,ale mam natoceny rozhovor s tema "sametovejma" studentama a neni jich malo,kde tvrdi presne to co jsem popsal! Vyraz "veskere bezpravi" mluvi sam za sebe,a nejspis znamena neco jako vsechno to, co by se v demokracii legalne tem obcanum co nesouhlasili s rezimem  dit nemohlo. Samozrejmne ze restitucni zakonodarstvi v poradku nebylo,ani to jak se ta "nova" CR stavela ke svym spoluobcanum emigrantum, ale nejvetsi problem nejspis je v tom,jak se vyrovnala stema,co v CSSR zaseli ty koreny zla,a co meli na svedomi znicene zivoty mnoha svych spoluobcanu!A navic mnoho takovych co se natom rezimu  a sikane svych spoluobcanu podileli,jsou dnes na tom v CR lepe,nezli ti ostatni !!! Tim vyrazem "zameteno" pod koberec  jsem mel na mysli toto,coz je nejspis nejvetsi problem tech emigrantu co "nadavaji"

0/0
25.2.2009 22:23

osvetitel

Re: Koukam ze tu debata nejak upada

Ps.To ze mam ve vsem jasno nikde netvrdim a ani tvrdit nemohu pokud nechci lhat a proto klidne zakalte tu "kristalovou vodu" tou vasi pravdou, pokud to bude opravdu pravda!;-) Jinak ja osobne nejsem nijak zaujaty ani do prava ani do leva a jsem vzdy ochoten komunistum nebo socialistum priznat to co delali spravne, jako pece o male deti , i tu vsestrannou kulturu,    (kdyz vynechame tu propagacni )! Ja i dokazu pochopit proc v tech povalecnych letech byla socialisticka CSR tak pro Sovetska hlavne co se tyka te mlade inteligence v CSR!  Ale "dnes" je jina doba a ti co byli drive politicky naivni,maji  moznost se poucit z minulosti !

0/0
25.2.2009 22:36

Jan.Linhart

Re: Koukam ze tu debata nejak upada

Dobrý, a teď mi řekněte, proč se diskuse nenesla v tomhle duchu. Protože s tímhle nemám problém, a s valnou většinou souhlasím. Je to sice mimo téma článku, ale zdá se, že jde o téma, které bylo nutné probrat ve větší obecnosti, čemuž nechci bránit, pokud východiskem argumentu nebude, že Linhart tvrdí X, když ve skutečnosti žádné X netvrdí. Jak jsem napsal níže, chtělo by to někoho, kdo by napsal obecný a podrobný blog o problémech spojených s emigrací, protože zdejší diskuse je jakoby z pod toho blogu, a je zbytečně deformovaná tím, jak si někteří emigranti můj text vyložili. Bez zjitřených emocí by to bylo lepší počtení, alespoň myslím.

0/0
26.2.2009 15:29

osvetitel

Re: Koukam ze tu debata nejak upada

To vam rict nemohu protoze mohu mluvit pouze za sebe. Ale nejspis meli pocit ze ten problem nejakych par zaujatych anonymu  na int. neni tak dulezity  a ze ma prez to nekdo zajem ocernit Ceskou emigraci jako celek a zamaskovat tim s politickych ci jinych duvodu to, jak se knim CSSR i nova CR zachovali? Samozrejmne tech par blbcu co nadavaji na vse Ceske jenom proto ze to je Ceske jsou bambulove! Ale je fakt ze nekteri lide by radi takto portretovali tu drtivou vetsinnu emigrantu,ktera nema problem s CR a Cechama jako spis stim ,co jsem popsal!

0/0
26.2.2009 16:57

osvetitel

Ale dyt ma Mrs. Blechova pravdu!

Veskere bezpravi ktereho se Cesi ci lepe Cechoslovaci dopustili na svych spoluobcanech,bylo zameteno pod "koberec" tim sametem,ktery jako dali do pohybu studujici ditka tech "prominentu",ktera na kazdem rohu ujistovala jak by bylo spatne zkrivit i pouze vlas na hlavach tech ,co se toho bezpravi dopousteli! Ze to tak nechteji resit a nechteji byt jako oni! A hed jak se vymnenili straze,tak se vzajemne odskodnovali prednostne kdejaci bambulove,kromne tech za oceanem,kteri prece podle logiky domacich Cechu si "polepsili" na ukor tech co zustali v Evrope,tak by se jeste snad meli omluvit nebo co?A ti novopeceni  Cesti politici  se  US emigrantum dlouho vyhybali jako cert krizi!;-D[>-] 

0/0
23.2.2009 2:01

Jan.Linhart

Re: Ale dyt ma Mrs. Blechova pravdu!

Jistě, pane osvetiteli, veškeré bezpráví, na každém rohu, logika domácích Čechů, ti za oceánem by se měli omluvit. Vy byste si s paní Blechovou mohl podat ruku. :-) Tím nechci říct, že restituční zákonodárství bylo v pořádku. Ale chci tím říct, že máte ve všem jasno a bylo by škoda tu studánku křišťálové historické pravdy kalit nějakými korekcemi. Pěkný den, a víte, jak to psal Stroupežnický Cimrmanovi? ;-)

0/0
23.2.2009 8:14

wiki5.5

Re: Ale dyt ma Mrs. Blechova pravdu!

podle vaseho clanku VY mate ve vsem jasno...nebo ne?

0/0
23.2.2009 16:00

pocahontas

Re: Ale dyt ma Mrs. Blechova pravdu!

Autor je takovy "Honza". Tak ho nekdo v diskuzi pobouril no...Ale jeho vizitka rika, ze je mu samotnemu lito, ze nepobral jazykove znalosti a odvahu "prodat" sve vzdelani v zahranici.:-)Zdravim z USA.[>-]VA na rodnou vlast nedam dopustit, delam ji reklamu, kde muzu. ( Pochopitelne ze kulture, ne politice;-D)

0/0
24.2.2009 4:21

Jan.Linhart

Re: Ale dyt ma Mrs. Blechova pravdu!

Yo, I got no language skills and shit but that ain't mean I'm stupid or sumthin.

0/0
24.2.2009 11:13

osvetitel

Re: Ale dyt ma Mrs. Blechova pravdu!

No tak samozrejmne nemam na mysli vsechny Cechy v CR, pouze par exotu,kteri pocituji nutnost si zanadavat na sve bejvale  spoluobcany emigranty! Taktez preji pekny den!:-);-)

0/0
23.2.2009 18:17

Wendolene

Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

Kdyz odesli do ciziny, najednou se jim zvedne sebevedomi a zpusobem , jakym plivou jed na vse ceske, si delaji nepratele velmi lehce. Potkala jsem emigranty britske ci nemecke ci z Afriky, ale zadna skupina lidi nema potrebu vykladat svym byvalym spoluobcanum, jak se veci maji ci nemaji delat (a to urazlivym, nadrazenym tonem) jako skupina jistych ceskych emigrantu. Vse prameni z jistych komplexu, kterym tito lide oplyvaji. Jak rikam, jsou to jenom nekteri, je vsichni. Tato diskuse jasne ukazala, kdo je rozumny a kdo je vztahovacny a nesnasenlivy. Dekuji jeste jednou za clanek, pane autore;-D

0/0
22.2.2009 19:30

maudite

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

Je dolozitelne, ze IQ emigrantu v naproste vetsine pripadu presahuje 110. Prumer v CR je 92.  To ke komplexum menecennosti.

Pokud byl nekdo v CR persekuovan z politickych duvodu a ty se "zmenily" tak pravem ocekava napravu. Te se ale nedostalo a kdyztak za nerespektovatelnych podminek.

Nejlepsim odpustenim je pomsta - nic jineho emigrantum ostatne nezbyva. Ted za me osobne:Jinak ja budu zlodeje , komunisty- co rekneme to jednoduse ceske vychcanky nesnaset vzdy a vzdy pokud budu mit blbou naladu, tak di ji budu na nich ventilovat. Protoze jste si to svymi darebarnami a zlodejinami u me predplatili.

Zkuste napravit a vyrovnat vase prasarny a uvidite jak ubyde lidi, co na vas nadava.

Urazlivy ton je na miste, o nadrazenym nic nevim, mozna se podvedome citite byt pod urovni vy.

0/0
22.2.2009 20:44

Jan.Linhart

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

A ještě vnuci našich vnuků budou platit za všechny ty darebárny. :-) Kdybyste jen tušil, jak jste se tímhle příspěvkem odkopal.

0/0
22.2.2009 20:59

Blechová

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

Tak a dost:

Jak se např. naše politická elity postavila k restitucím emigrantům, vrátil jim někdy někdo legislativně možnost zažádat o majetek, o který je tento bolševický stát po jejich odchodu připravil? A opovažte mi říkat, že po Listopadu už to byl jiný stát, právní kontinuita byla potvrzena.

Jka se v prvních volbách postavil tento stát k možnosti aktviní voby našich emigrantů, směli volit?

0/0
22.2.2009 21:38

Jan.Linhart

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

R^ Dobrou noc, paní Blechová.

0/0
22.2.2009 22:08

wiki5.5

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

no to je zase ta pravnicka logika? Nezda se, ze byste zase odpovedel na argument

0/0
23.2.2009 0:31

Wendolene

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

Kdyz tak zboznujes ceska prislovi, Wikisho, zde je jedno...

Chytremu napovez, hloupeho ....Jsi jako potrefena drubez, tim, jak reagujes na tento clanek.

0/0
23.2.2009 1:12

wiki5.5

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

jasne, napovezeno... autor argument nema stejne jako ho nikdy nemas ty Branta

0/0
23.2.2009 1:23

Jan.Linhart

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

Máte bystrý úsudek, pane Kratochvíle. R^

0/0
23.2.2009 8:21

wiki5.5

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

vy verite podvodnikum picusum? To o vas mnohe vypovida

0/0
23.2.2009 15:59

Jan.Linhart

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

R^ Taky se mějte hezky.

0/0
23.2.2009 18:13

wiki5.5

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

nejste nahodou pravnik?

0/0
23.2.2009 20:10

Wendolene

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

Tak to laskave dolozte odkazem, ty vase "statistiky" o IQ emigrantu,mily Maudite.

0/0
22.2.2009 23:48

wiki5.5

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

je fakt, ze tebe do te statistiky zaradit nemuze a protoze znas jenom takove jako jses sama, tak jses presvedcena, ze odesli jen tykve jako ty, ze?

0/0
23.2.2009 0:33

Wendolene

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

Wikisho, dle tvoji cestiny musim usuzovat , ze 5.5 je vazne vyska tvoje IQ a velikost bot dohromady...Tvrdi , ze to lze dolozit, tak at to dolozi. Ja jsem neprchala pred tyranii komunismu, nehazej me laskave do skatulky s tebou, Cechoamericane. Ja jsem porad Ceska, ne Americanka.

0/0
23.2.2009 1:05

wiki5.5

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

podivej ty "skaces do zaveru" a budes nekoho kritizovat... ostatni nema cenu zlamane gresle abych tvoje nesmysly komentoval

0/0
23.2.2009 1:14

Wendolene

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

jiste, panko velkomozny;-D;-D;-D Pan Linhart z tebe bude mit zitra radost. Presne dokazujes, jaky typ emigranta jsi. Jako Brouk Pytlik. Ktery je otravny , at zije v CR nebo v USA.

0/0
23.2.2009 1:21

wiki5.5

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

pan Linhart zrejme patri do tve celedi malomyslnych, takze to me nemuze rozhazet

0/0
23.2.2009 1:26

Wendolene

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

a pan cervotoc Brouk Pytlik patri kam?

0/0
23.2.2009 1:29

pocahontas

Re: Nekteri Cesi jsou znami svym komplexem menecennosti

Souhlas...R^

0/0
24.2.2009 4:23

pinguone

.. a je to zase zklouzly do urovne

.. drzeli jste nas v kulaku, a vyvrazdili jste Indiany..(Y)

0/0
22.2.2009 19:18

j@ck

-

Chtelo by to obcas vytahnout nos nekam za kopecky a rozsirit si obzory. Jenze to bys prvne musel umet jazyk, coz pokud nemas urcity talent, tak te to uz predem diskvalifikuje. To bys musel prorazit na zahranicnim trhu prace a abys to dokazal, tak musis nabidnout neco vic, nez mistni populce, cili musis byt vzdelany a kvalifikovany. Nad to musis mit odvahu, prizpusobivost, ochotu naucit se a poznat nove veci. Takze se moc neotirej o emigranty.

A nechapu jak jsi prisel na to, ze emigrace cloveku bere pravo kritizovat pomery v CR? Kterypak zakon to zakazuje, pane pravnik? Cast lidi emigrovala prave proto, ze je pomery v CR stvaly a ze je nebyli schopni zmenit. A nez cely zivot bojovat o zmenu neceho, co zmenit nejde, tak je lepsi emigrovat.

0/0
22.2.2009 15:53

Jan.Linhart

Re: -

Čtu tu druhou diskusi, takže s Vašimi názory jsem obeznámen. Dostáváte tam pěknou čočku, mimochodem. :-)

0/0
22.2.2009 16:02

wiki5.5

Re: -

no tak vy jste tedy odkopan davno, protoze tohle pouzit jako logicky protiargument na to co j@ck napsal je tristni

0/0
22.2.2009 21:01

Jan.Linhart

Re: -

Dobrou noc i Vám. :-)

0/0
22.2.2009 22:44

MoUdrostrak

Re: -

Uspesny emigrant nema jediny duvod chodit mentorovat na internetove diskuse sve puvodni domoviny. Zije si svymi beznymi problemy, ktere jsou o nekolik pater vys, nezli leceni se z neuspesnosti a z mindraku.

'

Pan Linhart je naopak naprosto spravne sebevedomy soucasny Cech a EUropan, ktery nevidi jediny duvod, proc by mel stat pred neuspesnymi emigranty v haptaku, s cepici v ruce ......... a hlavne s otevrenou portmonkou za jejich rady a vycpela ideologicka klise - zvlast v dobe krize kapitalismu (a trhu bez privlastku...), jakou svet nepamatuje. 

'

Pres 90% Americanu nikdy necestovalo a nevlastni pas. Presto podporuji svoje vojaky ve vyvrazdovani nezucastnenych civilistu nepretrzite po cele zemekouli. Oproti nim je kazdy Jouda z ceske Horni Dolni clovekem s neskonalym rozhledem, jazykovymi znalostmi a cestovatelskymi zkusenostmi. Napr. takova bida a lidska zubozenost, ktera vyvzrela z vyplavenych ghett Now Orleans po Hurikanu Katrina, neni ani ve Vychodoslovenskych romskych osadach:-(

0/0
22.2.2009 16:15

j@ck

Re: -

Ale podle tve logicky bych mohl rict: "uspesny cech se zdravym sebevedomim nema potrebu si zakladat blog a obhajovat v nem sve cechackovstvi a lecit si tak sve midraky". Jiste uznas, ze to jako argument neni prilis hodnotne. A ohledne tvych predsudku vuci americanum: nezbyva nez doporucit, aby ses tam zajel podivat a zil tam.

0/0
22.2.2009 16:20

MoUdrostrak

Re: -

Asi Te zklamu, ze jsem i v uplynulych tydnech byl v Americe zrovna nekolikrat.

'

Celkem prijemnejsi pocit, kdyz se Te immigration obdivne vyptava, podle razitek v pase, na pobyty v pro neho exotickych zemich a nasledne pri celni kontrole jeho kolegove po dotazu na povolani jen poblahopreji "Have nice stay, sir...":-)

'

Neni jedina vec, kterou bych Americanum (dneska) zavidel. Vse je osuntelejsi, nezli dnes ve Stredni (a mozna i dokonce Vychodni EUrope). Snad jen krize jim dovoluje mensi dopravni zacpy a lepsi hledani mist k zaparkovani:-) Naopak, naprosto nevedi, co si dnes (se sfasisovanym dedictvim po G.W.Bushovi a celosvetovou nenavisti vuci nim a nezavislosti ostatniho sveta na Americe) pocit. Naposledy jsem odletal na Valentine's Day. Na Union Square mne trochu navratila viru v Ameriku nefalsovana radost, s jakou tam omladina pela z plna hrdla songy z Hair... a cernosi (nejen na trhu) vsem nabizeli cokoliv s Obamou MoUdrostak@web.de

0/0
22.2.2009 16:37

osvetitel

Re: -

Asi te zklamu moudrostraku,ale to co vidis neni prace Bushe,ale vsech tech "internacionalistu" kterym se USA stedre otevrela a kteri leta lobbovali za zajmy kdekoho kromne americanu a udelali z USA vetsi multikulti nez bylo zdravo pro zachovani US tradice a kultury! A ted se  holt pod Bushem vse "dorazilo"! Vas to take ceka driv nebo pozdejc tak GOOD LUCK ! A zatim si zkrat to cekani nadavkama na "zradnou" emigraci!

0/0
22.2.2009 16:46

j@ck

Re: -

Uvedom si, ze USA je historicky vznikle a zalozene na emigraci. Na zacatku nebylo zadne USA, byli jen pristehovalci z Evropy. A prave diky teto multikulti smesici byly USA tak uspesne - z kazde kultury si vzaly jen to nejlepsi. Takze vy dva si s moudrostrakem nemate co vycitat, kazdy jste trochu jinak mimo.

0/0
22.2.2009 16:52

osvetitel

Re: -

No ja mam obavu ze mimo jses spis ty! USA vznikla hlavne na importu pracovitych Evropanu a pozdejc na importu elitnich mozku z celeho sveta! Dnes si importuje ten nejvetsi "odpad" z celeho sveta ,ktery se zde vetsinnou musi zivit podporama a ktery neni zadny prinos ale spis znamena do budoucna  zanik US kultury a jeji konstituce! USA v podobe nejakeho vetsiho "mexika" nebo neceho podobneho,neni to,co meli ti co byli u zrodu USA na mysli,to doufam uznavas?!

0/0
22.2.2009 16:59

MoUdrostrak

Re: -

Ale Amerika si sve "ilegaly" primo hycka. Je jich habadej na kazdem rohu - zejm. Mexicanu, kteri jsou (pry dle mych tamejsich znamych) uz k mani na vypomoc i jen za pivo. To my platime "nasim" Ukrajincum na drevo .... a fairove. EUropa a Cesi  alespon proti ilegalum bojuji a uplatnuji (nekdy i dost drasticky) zakony.  Americane na to resignovaly. Tezko si predstavit, ze by policajta nebo soudce zajimalo, jako se kdo z ilegalu v Americe ocitl, pokud nespachal zrovna nejaky federalni zlocin.

'

Je to vse o lenosti a upadku a pohodlnosti dnesni Ameriky. Z Manhattanu se stalo policejnejsi mesto, nezli kdysi byl Singapur. Zato nekterymi jinymi "zabavnymi" ctvrtemi jinych mest, je lepsi ani neprojizdet, natoz tam treba pichnout (i za bileho dne).

'

Dnesni Amerika je Rimem tesne pred jeho padem. Doufam, ze se kazdy American zacne brzy ucit povinne spanelsky a mandarinsky:-/

0/0
22.2.2009 17:13

osvetitel

Re: -

Amerika si je hycka? Nejspis podobne jako VY ty vase neprizpusobyve spoluobcany v CR!;-)

0/0
22.2.2009 17:22

MoUdrostrak

Re: -

Nasi neprizpusobivy jsou volky nevolky prece jenom obcany CR/SK/EU. Mexicani & Co. jsou obvykle ilegalove, nepracujici na smlouvu, neplatici dane a jsou zneuzivani jak zlenivelymi Americany, tak i ruznymi jejich mafiemi. A Americe je to jedno resp. na politickou objednavku primitivnich a zlenivelych Americanu to toleruje. Ze to plodi nasledky, ktere Ameriku ponoruji dal a dal do vetsiho kalu, nikoho nezajima. Hlavne, ze nemusi uklizet, sekat travu, vynaset prarodicum :-©nocnik. Rv

0/0
22.2.2009 17:33

osvetitel

Re: -

Omyl ono je to trosku jinak!A Mexicane jakozto jedni z nebohatsich drzitelu olejovych rezerv na svete,by se mohli o sve lidi postarat, kdyby  unich nevladl "SHIT,PISS AND CORRUPTION!;-€Ale ja nemam na mysli pouze Mexikany, kteri si delaji "historicke" naroky na cast USA! Ja mam na mysli  vsechen neprizpusobyvy lidsky "odpad",ktery do USA neleze za poctivou praci ale spis delat bordel!

0/0
22.2.2009 17:44

MoUdrostrak

Re: -

Osvetiteli, asi Te zklamu, ale nepredstavuju si Tebou popisovany "internacionalismus", jako loupeznou vypravu za irackou a stredoasijskou ropou a plynem. Kdysi do Ameriky prchali narody za svobodou a koreknosti. Dneska se kazdy (i s dobrym americkym vzdelanim) nas vyptava na uplatneni v EUrope nebo jinde ve svete.

'

Soucasny svet uz Ameriku nepotrebuje. Stejne, jako my nepotrebujeme ceske emigranty, abychom si vytvareli profesionalni kontakty a pratele nebo dokonce pres ne delali business:-D   Kdyz se dotkneme poctu dovolenych a mist, kde je travivame, dost casto je to pro Americany neprijemne, protoze by neco podobneho bylo nad jejich soucasne moznosti. A neni to dobre tema k hovoru. A nejen tohle. A to se bavime o americke stredni tride.

'

Zhnuseni Bushem ale jde (krome Stredozapadu nebo nekolika fundamentalnich republikanu) napric celou americkou spolecnosti. Naprosto tedy nechapu mozny prinos od emigrantu?!

0/0
22.2.2009 16:58

osvetitel

Re: -

Az budes vedet kdo je za tou globalizaci,tak me dej vedet moudrostraku! Apropos loupezna vyprava od USA za necim z ceho jeste nemela ani kapku a z ceho maji vice profitovat Iranci a Cina, je ponekud zavadejici antiamerikanismus!;-)

0/0
22.2.2009 17:02



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.